ПрАТ “Укргіпроцукор”

Код за ЄДРПОУ: 00334416
Телефон: (044) 5295634
e-mail: ugs@ipnet.ua
Юридична адреса: Україна, 01133, м. Київ, вул. Коновальця (Щорса), 31
 
Дата розміщення: 03.03.2020

Річний звіт за 2019 рік

Звіт керівництва (звіт про управління): інформація про виконавчий орган

Склад виконавчого органу Функціональні обов'язки
1 2
Одноосібним виконавчим органом Товариства є Генеральний директор - Шкабара Євген Іванович1.1. В обов’язки Генерального директора входить: – затвердження поточних планів діяльності АТ та заходів, необхідних для вирішення його завдань; – затвердження щорічного кошторису, штатного розкладу та посадових окладів співробітників АТ – встановлення показників, розмірів та строків їх преміювання; – затвердження договірних цін на роботи та послуги; – прийняття рішень про отримання довгострокових кредитів; – утворення підрозділів, необхідних для виконання цілей та завдань АТ; – визначення умов оплати праці посадових осіб філій та представництв; – розпорядження всім майном АТ (з урахуванням обмежень, встановлених Статутом АТ), включаючи грошові кошти; – прийняття на роботу та звільнення з роботи співробітників АТ, застосування до них заходів заохочення та накладення стягнення; – організація ведення бухгалтерського обліку та звітності в АТ; – прийняття рішень про відрядження, включаючи закордонні ділові поїздки; – надання на затвердження Загальним зборам акціонерів річного звіту та балансу АТ; – посвідчення довіреності на право участі та голосування на загальних зборах; – прийняття рішень з інших питань, пов’язаних з поточною діяльністю АТ. 1.2. Генеральний директор: – забезпечує виконання рішень Загальних зборів акціонерів та Наглядової ради; – без довіреності діє від імені АТ, представляє його в усіх установах, підприємствах та організаціях як в Україні, так і за кордоном; – здійснює різного роду угоди та інші юридичні акти, видає довіреності, відкриває в банках розрахунковий та інші рахунки; – укладає трудові договори та контракти з фізичними та юридичними особами; – накладає на працівників стягнення згідно чинного законодавства; – делегує виконання окремих функцій іншим посадовим особам (заступникам, керівникам підрозділів, головним спеціалістам); – в межах своєї компетенції видає нормативні документи та дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників АТ; – виконує інші функції, що випливають із Статуту АТ, цього Положення, внутрішніх нормативних актів АТ та рішень Загальних зборів акціонерів АТ. 1.3. Генеральний директор видає розпорядження та накази, які є обов’язковим для виконання трудовим колективом АТ. 1.4. Угода, укладена від імені АТ Генеральним директором не відповідно до Статуту, Положення про Виконавчий орган, рішення Наглядової ради або Загальних зборів, визнається недійсною. 1.5. Генеральний директор зобов’язаний забезпечувати збереження комерційної таємниці та конфіденційної інформації АТ, а також здійснювати організаційні та практичні заходи по створенню умов охорони державної таємниці ( у разі наявності інформації, яка є державною таємницею). 1.6. Генеральний директор несе відповідальність за зберігання документів АТ. 1.7. У разі неможливості виконання Генеральним директором своїх повноважень, ці повноваження здійснюються призначеною ним особою . 2. Організація роботи Одноосібного Виконавчого органу 2.1. Усі свої рішення Генеральний директор повинен оформлювати у вигляді наказів та розпоряджень, які підшиваються та зберігаються згідно з вимогами законодавства. 2.2. Усе листування по справах АТ здійснюється Генеральним директором за своїм підписом чи уповноваженою ним особою. 2.3. Підшивка наказів і розпоряджень або завірені виписки з них повинні бути у будь-який час надані для ознайомлення акціонерам АТ у порядку , визначеному Положенням про порядок ознайомлення акціонерів з інформацією в АТ. 3. Відповідальність Одноосібного Виконавчого органу 3.1. Генеральний директор несе відповідальність перед АТ за збитки, завдані товариству своїми діями (бездіяльністю), згідно із законом.
Опис:
На своєму засіданні Наглядова рада заслухала звіт Генерального директора про фінансово-господарську діяльність Товариства за 2019 рік і відзначає: прибуток Товариства за 2019 рік складає 537 тис. грн.; в 2019 році виконавчий орган в особі Генерального директора активно шукав замовників на послуги, які надає Товариство, вишукував можливість завжди вчасно виконувати замовлення, видавати заробітну платню, розраховуватися з постачальниками та з бюджетом і, головне, Товариство продовжувало і продовжує працювати. Дії виконавчого органу в 2019 році, направлені на забезпечення Товариства замовленнями, приміщень – орендарями, співробітників заробітною платнею, на виживання Товариства за будь-яких умов, Наглядова рада оцінює на добре. Отримані кошти пішли на оплату праці, на комунальні платежі, розрахунки з державою, внаслідок чого заборгованості перед державою товариство не має.